ZĽAVA 30 % NA VŠETOK SORTIMENT.

Akcia platí do 27. 4. 2025

Objednajte on-line a nechajte si starostlivo zabalený tovar doručiť k Vám domov, alebo si ho vyzdvihnite na jednej z našich troch predajní.

Zľavy uvedené pri jednotlivých produktoch

Reklamácia

Reklamácia

Vážení zákazníci, garantujeme, že tovar od nás odchádza skontrolovaný a v bezchybnom stave. Každú objednávku starostlivo zabalíme a maximálne zabezpečíme proti poškodeniu. Napriek tomu sa môže stať, že dôjde k poškodeniu tovaru behom prepravy. Preto prosíme po prevzatí zásielky tovar starostlivo skontrolovať! Lehota pre uplatnenie reklamácie z dôvodu poškodenia pri preprave je do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky. Lehota platí aj vtedy, ak by v zásielke niečo chýbalo. Na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad, pretože ich už nebude možné uplatniť u prepravnej služby. 

Radi by sme Vás požiadali, v prípade reklamácie z dôvodu poškodenia, vady, neúplnej dodávky, alebo zámeny produktu, prosím, ZATIAĽ NIČ NEPOSIELAJTE NASPÄŤ! Uplatnite prosím reklamáciu prostredníctvom kontaktného formulára TU. Budeme Vás kontaktovať a navrhneme nejlepšie riešenie pre Vás.

Naša adresa:

POR-TRADE s.r.o.

predajňa Karlovarský porcelán

Vinohradská 1254/61

120 00 Praha 2

tel: 722 973 485

e-mail: info@prodejnaporcelanu.cz

Reklamačný poriadok

Práva z vadného plnenia

Na tovar sa vzťahuje záruka podľa záručných podmienok a dodacích lehôt uvedených v záručných listoch jednotlivých výrobkov. Minimálna záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia. V prípade výskytu vady predmetu plnenia, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúcí uplatňuje zaistenie opravy priamo u predajcu.

Minimálna záručná doba

Pri predaji spotrebného tovaru je zákonná záručná doba 24 mesiacov, to neplatí, ak zákon ustanovuje dlhšiu výpovednú lehotu. V prípade, že je na produkt poskytnutá dlhšia záručná lehota, jej dĺžka je vyznačená na faktúre, prípadne v záručnom a dodacom liste.

Podmienky záruky

Kupujúcemu doporučujeme prehliadnuť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z ceny, alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoršiu reklamáciu mechanického poškodenia výrobku vzniknutého pri preprave už nie je možné uznať.

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru sa riadi príslušnými ustanoveniami občianskeho zákoníka a zákonom na ochranu spotrebiteľa. V prípade zistenia neodstrániteľnej vady tovaru, (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku) bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená celá cena tovaru naspäť. 

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.